bad

Har fortfarande inte fått några bilder på mig och bianca från när vi badade, men kan berätta lite om dagen iallafall.
Bianca har blivit en buse, hon rymde från hagen flera gånger idag, så jag och sofie släpade med oss massa tråd och lagade staketet. Om hon lyckas nu är hon fan smart!

Sen kom Erika och Rebecca, våra medryttare, så visade vi hur man fixar allting i nya stallet och så. Erika har ridit Bianca ett tag nu och vi trivs jättebra med henne, så hon fick följa med i flytten haha ;)

När dom hade åkt red vi till badplatsen tillsammans med Anko och Hadar, och hennes kompis som följde med och fotade. Bianca tyckte det var jättekul att bada, hon plaskar och plaskar och plaskar. Trots att vi inte simmade något blev jag helt dyngsur för att hon står och sparkar vatten heeeeeeela tiden haha söthest <3



Här får ni en bild iallafall, på när ankos störtsköna häst försöker putta av sofie hahahha, och han lyckades kan jag säga ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0