stalldag

Såret var inte så djupt alls, hon var inte öm och hon gick rent. Fixade det, sen gjorde jag allt det vanliga. Det var stallmöte 16.00 om fodringar och så, höll på ganska länge. När det var slut gick vi ut och fixade hagarna. Det är ingen el i hagen alls nu eftersom aggregatet typ har ramlat ner från väggen ? så inte konstigt att ponnyn rymmer. :S

Menmen, red i ridhuset sen, fick sällskap av Sofie och Anko. Bianca var jättefin, i början hade jag på gramanen och då gick hon som en klocka i alla gångarter. När jag tog av den blev hon lite vingligare men fortfarande ganska låg (för att vara bianca hehe). Sen bytte vi hästar lite, jag red först Hadar (sjuuuuuukt fin fjording som Anko har på foder) och sen Frans. För er som inte vet är Frans Sofies foderponny, också fjording, och Sofie är typ den enda i världen som kan rida honom hehe, så det gick mindre bra. ^^



badbild från igår :)


Kommentarer
Postat av: Sofie

"Sofie är typ den enda i världen som kan rida honom"

aaaaw (a)

2010-08-30 @ 00:03:38
Postat av: ester

sööt bianca är :D

2010-08-30 @ 20:42:56
URL: http://ryttarguideen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0