onsdag, markarbete

Hej! Ligger i sängen och pluggar nu, tänkte bara slänga iväg ett inlägg om idag. :)

Idag var då första gången jag red Bianca på nästan en hel vecka (om man inte räknar när vi red ut i söndag) och det gick INTE bra i början. Alltid när jag inte har ridit henne på ett tag så blir hon jättetung och bara springer.. Menmen, efter lite psykbryt och utbrott om att jag ska sälja henne så bet jag ihop. Tillslut gick det faktiskt ganska bra! Hon gick inte direkt i värsta formen heheh (som frans -.-) men vi red över trav och galoppbommar och det gick helt okej. I slutet var hon jättetrött haha sötponni :*

Nu ska jag inte resa bort på ett braaaa tag, så jag kommer få vara med henne massamassamassa! (:


Kommentarer
Postat av: Sofie

(som frans-.-) hahaha wtf?:D

2010-11-10 @ 23:19:50
Postat av: Maja

du måste lyssna på mig när du får psykbryt! då går allt bra. nu har det bevisats. igen!

<3

2010-11-11 @ 09:55:27
URL: http://mysanhjartasthlm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0