Stalldaaaaag!

Först åkte jag med Sofie och hennes mamma till Solvalla och köpte skor och broddar till Fransiiii. Efter det blev det stallet, fixade allt till två hästar och sen red jag Rose.

Hon var gaaanska pigg i början, springig och allmänt dryg haha. Men red mycket volter och halvhalter (sofie hade "lektion" haha) Tillslut gick det riktigt bra. I galoppen var hon huuur fin som helst, gick lite fort bara heheh.. Och min sits kändes också bra!

Sen bytte jag hest med Maja och travade lite på Messina, hon är finfin, men sjuuukt svår att rida haha :O

Sen var det hoppning på min polle! Gick skitbraaaaaa, tänkte inte så mycket idag och då går det nästan bättre. Började med bommar i trav och galopp, sen småhinder. i slutet hoppade vi en kombination på 1 meter och oxer på 1,05. DUKTIGA PONNY! Hon stannade bara 2 gånger under hela lektionen. Haha och jag gjorde nånting över hindret, vet inte om hon slog upp huvudet eller om det var när vi landade men jag slog i hennes nacke så har värsta fläskläppen nu. Ligger i sängen och har is på haha vill inte se ut som ett mongo imorgon :(

BRA DAG <3


Kommentarer
Postat av: Sofie

hahahahahhaa, fläskis kan vi kalla dig då :D

2010-11-17 @ 22:26:33
URL: http://sofiefrans.blogg.se/
Postat av: maja

2010-11-18 @ 09:38:30
Postat av: maja

Jag tycker du blev fin!

2010-11-18 @ 09:39:14
URL: http://mysanhjartasthlm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0