uteritt

Blev en lång dag i stallet. Fixade allt, la in spån, fyllde på vatten i hagen. Sen red jag ut med Emma som red Frans. Det var ljust när vi red iväg och vi trodde att vi skulle hinna tillbaka innan det blev mörkt, men när vi hade ridit halvvägs var det typ kolsvart haha bra där x) Mysigt var det iallafall, trav & galopp banvallen, sen ganska mycket skritt.

Imorgon har Erika ponnyn, känns lite surt eftersom jag inte har varit där på skitlänge men det är bra ändå, har tonvis med plugg.. Ska dit och ta Twist iallafall så då kan jag pussa på min ponni! :)


bild från när det snöade i oktober hihi älsklingshäääst <3


Kommentarer
Postat av: Sofie

hahaha, Imorgon har Erika ponnyn, känns lite surt eftersom jag inte har varit där på skitlänge men det är bra ändå, har tonvis med plugg.. Ska dit och ta Twist iallafall så då kan jag pussa på min ponni! :)



du säger att det är bra att du inte har Bianca eftersom du har massa plugg, men ändå ska du dit och ta twist, haha :D

2010-11-07 @ 22:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0