LOV!

Jag är sämst på att blogga, I know! Men jag ska faktiskt skärpa mig. Nu har vi äntligen fått höstlov, så det firade jag och Sofie med en mysig uteritt. Och en snabb galopp på det haha så är livet underbart (a)

Idag var jag i stallet vid 12, red ut med Sofie och Maja, hade korta läder och stod upp i traven och galoppen. Släppte hästarna på banvallen och pressade dom lite, det gick FORT kan jag säga haha. Det braiga med min ponny är att hon är lätt att stanna ute, bara att ta tag i henne. Fick jätteont i mitt knä så travade den sista lilla biten.

Sen fick ponny testa att gå i skritten, det var jätteläskigt tyckte hon, hon hoppade igenom järnrören hihi knasponni <3


sötisbild på mitt hjärta som erika har tagit :)


Kommentarer
Postat av: Erika

Blogga mera!!! kollar din blogg varje dag men tycker du börjar sega lite med uppdateringen;) haha oh jag veta att jag borde inte säga så mycket men iaf(a)

2010-10-31 @ 20:39:56
URL: http://erikanorr.blogg.se/
Postat av: Isabella ♥

:D

2010-10-31 @ 21:32:33
URL: http://isabellahz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0