söndag

Usch, det känns som att allt verkligen går utför. Känns bara sämre och sämre för varje dag. Men på tisdag åker jag bort i en vecka. Erika och Maja tar Bianca och Jenny tar mitt insläpp. Underbara människor! Behöver komma härifrån ett tag känner jag.

Idag fick ponny vila. ¨Åkte dit och fixade allt, borstade och mös. Imorgon ska vi nog rida på en mysig uteritt eller dressyra lite.

Ny design är på G, bästa tove fixar :D


jag älskar dig så jävla mycket och skulle aldrig orka utan dig. <3

Kommentarer
Postat av: Maja

allt går inte utför!

det finns många människor som tkr väldigt mkt om dig!



<3

2010-10-04 @ 13:27:36
URL: http://mysanhjartasthlm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0