dagen

Kom precis hem från stallet (körde bil hem!!), jag och ponny gick på promenad med Maja och Messina. Sen red jag lite på fjordingarna när Sofie och Anko red i lilla ridhuset.

Ska till stensunda på lördag iallafall, blir tyvärr inte min älsklingsponni som det var planerat. Men ska få rida Messina istället! Kommer bli skitkul :) Blir en CR på 65 och en på 80.

Blir att sova tidigt ikväll, Maja kommer och hämtar mig kvart i 6 imorgon haha kommer vara som en zombie hela dagen. Men, alltid lika kul att åka på tävling och träffa massa!


Maja & Messina, lånad från majas facebook

Kommentarer
Postat av: frida<333

varför kmmer hon så tidigt :O

2010-09-17 @ 21:36:54
URL: http://broncco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0