det där med hoppning.

Godmorgon! Ligger hemma med feber så det blir ingen skola idag heller. HOPPAS verkligen jag mår bättre sen, måste vara med på hoppträningen för vääärldens bäääästa majaaaa *fjäskar inte alls ;) *

Nejmen, vi måste komma igång med hoppträningen nu. Som de flesta kanske vet ramlade jag av Bianca för ungerfär ett år sedan, och fick åka in på akuten med stukad handled + att höften var på väg ur led. Utan att jag tänkt på det har jag blivit mer osäker i hoppningen. Inte hela tiden, i våras flöt det på hur bra som helst, men till och från. Känns som att jag är i en sån svacka nu, och det blir inte lättare av att sitta på en lite nervös unghäst hehh.. Men det ska nog lösas inom kort, snart ska vi fan ut på tävlingsbanorna!!


jag och ponny i våras, 1 meter <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0