dressyr

Skulle ju ha ridit ut med Julia idag, men jag kom dit för sent.. Så det blev dressyr i lilla ridhuset istället, behövdes kan jag säga! Red igenom henne ordentligt i skritten innan hon fick trava igång, och det var inte den där tittiga, springiga traven hon brukar ha i början, utan den var liksom stooor. Underbart!!

Bianca var ganska nervös eftersom vi var helt själva i ridhuset + att det regnade massa så det lät på taket. Men det gick grymt bra ändå! Hon har nog aldrig varit så fin i traven, när jag travade av henne gick hon riktigt lågt och stadigt. Galoppen gick helt okej, men krävs fortfarande massa jobb med den.

Sammanfattning: det gick superbraaaa :D


Mitt hjärta <3

Kommentarer
Postat av: Tove - Ridsport, foto & vardag

Sv: Dem hade bara Orcus på foder, han kommer från Roo gård egentligen, så nu är dem hästlösa ;p

2010-09-12 @ 20:00:52
URL: http://londoninmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0