FINFINFIIIN

Gick så jävla dundersupermegabra att rida idag! Red först i sommarhagen, lösgörande i skritt och trav, red på volter och åttor, ponnyn var sjuuukt mjuk och fin. Vågade inte galoppera för det var så halt. Sen travade vi en bit bort mot dammen, kunde länga och korta upp henne hur lätt som helst och formen var stadig hela tiden, ställde i kurvorna och flyttade för skänkeln fram o tillbaka på vägen. Sen blev det ett par varv runt dammen. Galopperade där också, hon var sjukt pigg men gick ändå att samla. Sen spolade jag av henne, fick in henne själv och hon stog helt still (nästan). Så stolt över mitt hjärta! :D


jag och ponnyn min i vintras <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0