Fredag

Igår dåå. Kom till stallet vid 12, fixade allt och red Bianca i lilla ridhuset, dressyrade lite. Hon var gryyymt fin i skritten, lite spänd i traven men precis när hon började sänka sig och mjukna så börjar jävla duv-jävlarna hålla på så hon blir skiträdd. Gick typ inte att rida efter det, tog en galopp i varje varv sen skrittade jag av. skjut dom jävla fåglarna haha

Sen blev det stress till upplands väsby, köpte nya stövlar wohoo! Och kraft.
När jag var tillbaka i stallet hoppade jag Majas hest Messina på utebanan. Det gick verkligen inte bra, det blåste och jag red som en bög och hon jävlades med mig haha. Men på slutet kändes det bra iallafall.

Det kommer bilder när Zara skickar dom. :)


dålig bild men här är stövlarna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0