GALEN hest

Hoppade som sagt idag och jaa, inte gick det ju bra iallafall. Bianca var heeeeeeelt störd, hon har aldrig varit så het förut. Hon sparkade och bockade och drog upp huvet och stack i galoppen. Red ihop henne innan vi började hoppa på en liten volt i galoppen, då kändes hon lugnare men inte då! Hon drog på som fan så fort man red mot hindren och jag ramlade av 2 gånger! Delvis mitt fel men hon kändes verkligen inte bra idag.

Satt upp igen båda gångerna och sen gick det ganska bra, men när jag skulle hoppa en 3 kombination så vägrade hon på andra, blev så jävla arg det gick verkligen inte att få över henne, så jag satt av och lugnade ner mig, maja hoppade upp. Bianca gick inte ens nära hindrena men tillslut gick det att hoppa några språng iallafall. Jag satt upp och hoppade lite, sen skrittade vi ut runt polobanan.

Hon var verkligen helt galen idag, aldrig sett henne sån!
Bilder kommer, anko hade med kameran :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0