hopp + klippa häst

Har tröttnat på min blogg som satan, så jävla tråkig "design" haha, men ska be Tove fixa den.

Idag stod det hoppning på schemat. Red på utebanan, ponni var pigg (som vanligt) men inte för på. Fick en bra känsla idag, känns som att vi utvecklas lite iallafall. Hoppade 5-studs, det var jobbigt tyckte ponni. Stannade en gång för att jag inte fick fram henne ordentligt och höll om så då ramlade jag av haha :( men det gick bra.

Sen red vi på en volt och hoppade ett litet hinder och en grind. Grinden var jätteläskig så ponni stannade, ville inte alls hoppa över den. Men sen gick det bra. Lite fort bara, det är typ tempot vi måste jobba på mest. Och att både jag och Bianca måste bli säkrare i hoppningen. Sen jävlar! :)


bilden är inte från idag.

Sen klippte Maja min ponni så nu är hon fiiin, och förmodligen galet pigg imorgon hehhe :D

Kommentarer
Postat av: maja

Ni var super duktiga och du har helt rätt! Det är grundtempot ni måste jobba på! Aldrig släppa stödet i skänkeln!

Bra jobbat!

2010-09-30 @ 07:03:50
URL: http://mysanhjartasthlm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0