lördag

Förlåt för uppdateringen! Igår blev det lite dressyr i lilla ridhuset bara. Min pojkvän och bästa killkompis följde med till stallet, så dom fick även rida lite hehe ;) André på Frans och Eldin på Bianca. Dom var duktiga, bilder kommer när jag får dom av Sofie.

Idag blev det hoppning/markarbete på utebanan. Bianca kändes mycket bättre idag, inte lika galen haha, men tog det lugnt iallafall för att inte slita på henne. Travhoppade ett kryss några gånger och sen en jättelåg oxer. Fick ganska fina språng i slutet, lite svårt bara eftersom hon taggar till så förjävligt innan hindren så man måste verkligen sitta tillbaka.

Sen red jag Majas häst Messina också. Först provade jag lite, man måste verkligen RIDA den hästen. Sen hoppade vi krysset och sen en oxer som låg på 60 kanske. Första gången höll jag inte om tillräckligt så ett stopp där. Dom andra gångerna gick det bra iallafall. Ska rida henne lite då & då :)

Fotade som galningar idag med Ankos kamera så bilder kommer nån gång haha


Maja & Messina
bild lånad från Majas facebook :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0