Om den där Sofie

Sofie är typ världens underbaring. Hon får mig alltid på sjukt bra humör, även fast allt ser mörkt ut så kommer hon som ett litet solsken liksom. Jag ääälskar våran humör, typ sjukaste nånsin. Vi kan verkligen skratta åt allt tillsammans.

Vi träffades för 5 år sen på ridskolan (säby gård), var skötare på varsin ponny i samma stall, och hängde där 24/7 haha xD Varje sommar, medan jag var på dalhem, brukade Sofie gå på läger på taffsnäs. Hösten 08 hyrde hon sin älskade fjording Frans, så hon slutade på ridskolan. Det var skittråkigt, men bara ett halvår senare tog jag hem min ponny Bianca från gotland, så vi stod i samma stall och gjorde allt tillsammans! Nu i augusti flyttade vi båda två med hästarna till almare stäket och det är hur bra som heeeelst. hade inte kunnat bli bättre än att jag, sofie och våra älsklingar kom till samma ställe igen :D

Skulle inte kunna tänka mig ett liv utan dig sofie, du är bäääääääääääääääääst!! iloveu <3




Kommentarer
Postat av: Sofie

Anna & Sofie !!! glömde skriva om stäket i min text, men aja :o

2010-09-17 @ 23:53:40
URL: http://sofiefrans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0