torsdag

Dålig uppdatering, jag vet! Ligger i sängen med feber, men jag SKA vara frisk imorgon, eller iaf bättre.
Red ut med Zara idag, det var verkligen kolsvart så man såg inte ett skit. Blev bara ett varv runt dammen, red upp för galoppbacken två gånger också. Tackar gud för pannlampor!

Imorgon blir det lite stressigt. Slutar 12, då ska jag rida Bianca. Sen åka till väsby och köpa kraft, en sväng förbi stockholms ridsport (kanske) och sen hoppa Messina, fixa allt inför lördag, hem, gå till sara och gratta henne, sen soooova.

världens tråkigaste blogg just nu men ska försöka fixa min kamera, då kommer det bilder.


jag, rookie och ludde just nu. haha ludde tlööööött :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0